Чому опікуни тварин із Рівненського зоопарку більше не хочуть годувати своїх підопічних?

Керівництво Рівненського зоопарку скаржиться, що спонсори, які раніше взяли під опіку тих чи інших тварин і зобов'язалися фінансувати їх утримання, почали масово відмовлятися від своїх звірів, в односторонньому порядку припиняючи надавати кошти на харчування братам нашим меншим. Тож ідея із залучення багатих фірм та підприємців в якості опікунів, яка успішно працює в багатьох зоопарках світу, в Рівному, на жаль, себе не виправдала і тепер керівникам зоопарку вкотре доведеться замислитися, де взяти гроші на корм звірям.
Опікуни сподівалися отримати більшу економічну вигоду, вважають у зоопарку
Куратор зооколекції Рівненського зоопарку Ірина Оліферук розповідає, що спочатку знайшлося чимало охочих стати опікунами, однак згодом, погодувавши тварин кілька місяців, ці люди та фірми припинили виділяти кошти, очевидно, вирішивши, що утримання звірів – матеріально невигідна справа. Можливо, опікуни сподівалися, що подібний хід різко додасть їм клієнтів, однак цього не сталося.
Зоопарк виконав умови договору, розмістив біля кліток звірів таблички, де вказано, яка особа чи компанія опікується твариною, але ці інформаційні знаки не рекламували конкретні товари чи послуги, на них не були вказані адреси чи телефони фірм. Можна сказати, що їх метою було лише поліпшення загального іміджу спонсорів, однак на кількість клієнтів це жодним чином не вплинуло, тож рекламодавці вирішили, що подібний спосіб піару є неефективним. Зараз лише п'ять видів тварин із Рівненського зоопарку ще мають опікунів, які не забувають їх годувати: це пелікани, карликові вівці, гамадрили, бурі капуцини і синьо-жовті папуги ара.
Які переваги отримували опікуни звірів, крім іменної таблички біля вольєру відповідної тварини?
Їм вручали сертифікат опікуна, котрий можна було повісити десь в офісі задля того, щоб показати клієнтам, що компанія переймається благодійністю. Опікунів згадували на офіційному сайті зоопарку. Також опікуни отримували право придумувати імена новонародженим тваринам (а навіщо, якщо біля жодної тварини в нашому зоопарку не вказано, як її звати? Очевидно, імена звірів відомі тільки працівникам зоопарку), а також організовувати різноманітні розважальні та просвітницькі заходи і піар-акції, попередньо погодивши їх із керівництвом зоопарку.
Такі заходи дійсно проводяться нашим зоопарком, однак варто лише подивитися на те, як вони організовані, щоб зрозуміти, чому вони такі неефективні. Всьому виною – погана організація. Наприклад, ось як виглядав цьогорічний День тигра у зоопарку: у приміщенні для спостерігання за тиграми знаходилися дві дівчини в костюмах хижаків, які мали б розважати дітей, але замість цього на стіл просто поклали розмальовки, котрі майже ні в кого інтересу не викликали. Діти нудьгували і врешті-решт вирушали з батьками кудись далі. Дійшло навіть до того, що дівчата змушені були виловлювати якусь дитину, щоб сфотографуватися з нею «для звітності», бо добровільно ніхто з дітей не виявляв бажання з ними фотографуватися. От і все свято: маленькі відвідувачі прийшли, побачили двох дорослих тітоньок у костюмах, які спілкуються між собою, регочуть, роблять селфі, а з ними гратися не хочуть – і змушені були далі розважатися самі, гуляючи з батьками і дивлячись звірів як у звичайний день.