Перша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.ua
Сайт твого села - останні новини, цікаві обговорення, корисна інформація

Нічний тролейбус у Рівному: потрібний соціальний проект чи невдалий іміджевий хід?

Нічний тролейбус у Рівному: потрібний соціальний проект чи невдалий іміджевий хід?

Чи потрібен у Рівному громадський транспорт, який би курсував цілодобово? Багато хто погодиться, що це було б дуже зручно: повертаючись з вечірки чи приїхавши в рідне місто нічним потягом, громадяни могли б економити на таксі, оскільки проїзд в тролейбусі чи маршрутці коштує набагато дешевше. Перед виборами мер Рівного Володимир Хомко вирішив в якості експерименту запровадити один нічний тролейбусний маршрут. Відкрили його в ніч з 10 на 11 вересня цього року. Тролейбус №3 з'єднав район мототреку із залізничним вокзалом. Однак рейс виявився нерентабельним і причини цього зрозумілі навіть пересічному громадянину.


Через великі інтервали руху тролейбус важко піймати


Тролейбус курсує з дуже великими часовими проміжками: якщо Ви пропустили його, наступний шанс поїхати отримаєте не раніше, ніж за 45 хвилин у кращому випадку (саме з таким інтервалом він їздить звечора та під ранок). А глухої ночі наступного тролейбуса доведеться чекати 1 годину і 40 хвилин. Звичайно, ніхто стільки чекати не збирається – людина просто візьме таксі або піде пішки, якщо відстань невелика. Тобто, якби влада дійсно хотіла, щоб цей маршрут був рентабельний, слід було б пустити більше тролейбусів з інтервалом у 15-20 хвилин принаймні у вихідні та святкові дні (у будні можна не пускати). У вихідні та свята дуже багато людей телефонує до служб таксі – це свідчить про те, що чимало мешканців обласного центру проводять нічний час поза домом і дійсно потребують транспорту, який довіз би їх до місця розваг, а потім додому. Але оскільки нині існуючий тролейбус їздить надто нерегулярно, встигнути на нього можна тільки випадково. Тому, скоріше за все, запуск такого виду транспорту в Рівному є виклично іміджевим передвиборним піар-ходом, а не турботою про зручність пасажирів, які подорожують у нічний час.


Тролейбусники терплять збитки від нічного руху


А «Рівнеелектротранс» тим часом уже підраховує збитки: його представники кажуть, що в місяць втрачають приблизно 37 тисяч гривень. Водіям нічного тролейбуса праця оплачується у подвійному розмірі, а вартість квитка для пасажира така ж, як удень – 1 грн 50 коп, пільговики ж їздять за 75 коп. Валентин Ткачук, начальник тролейбусного управління, стверджує, що плату за проїзд піднімати не будуть. Збиткові нічні рейси поки що не скасовуватимуть: Хомко заявив, що як мінімум рік ця послуга рівнянам надаватиметься, хоча тролейбусники й скаржаться, що їх нічна виручка в холодну пору року частенько не перевищує сотні гривень за зміну. До речі, сьогодні вночі з 26-го на 27-ме листопада з 00.00. до 4.00. соціальний тролейбус не курсуватиме, тому що проводитимуться ремонтно-профілактичні роботи з контактною мережею.


Чи є нічний транспорт в інших містах?


У Львові протягом випробувального терміну з липня по листопад цього року експериментально запустили 7 маршрутів з інтервалом руху в 1 годину. В Одесі з таким же годинним інтервалом вночі їздять трамваї. У Дніпропетровську є нічні маршрутки, але вартість проїзду в них на 2 грн вища, ніж удень. У Запоріжжі тролейбуси і трамваї курсують уночі до промислових районів міста. В європейських столицях справи з нічним громадським транспортом кращі: в Копенгагені наземний транспорт працює цілодобово, електрички метрополітену їздять з інтервалом у 20 хвилин. У Стокгольмі, Берліні, Барселоні, Відні в п'ятницю, суботу і свята наземний і підземний транспорт теж працює цілодобово.

637
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...