Перша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.ua
Сайт твого села - останні новини, цікаві обговорення, корисна інформація

Продавець звичайний: чому у торгових мережах все менше покупців?

Продавець звичайний: чому у торгових мережах все менше покупців?

Нав'язливість консультантів в магазинах електроніки, мобільних телефонів та брендового одягу знайома багатьом. Варто тільки переступити поріг і озирнутися навколо, як поруч миттєво матеріалізуються хлопець чи дівчина з одвічним питанням «Вам щось підказати?».

Хтось лякливо або роздратовано відповідає «Ні, я тільки дивлюся!», Інші іронічно цікавляться датами народження і смерті Тараса Шевченка ... і лише мала частина покупців дійсно починає ставити запитання.

Що цікаво - шанси на те, що купівля все ж відбудеться, зовсім не залежать від початкового сценарію. Рішення про покупку частенько приймається саме під впливом консультанта, хоча видається самостійним. Щоправда, так відбувається лише в тих випадках, коли продавець сумлінний. Тим більше, що вітчизняним магазинам відчутно бракує витонченості в організації сервісу.

По-перше, підскакувати до покупця, як тільки він заглянув в торговий зал, занадто передчасно (хоча техніка продажів і правила магазину чомусь рекомендують саме це).

По-друге, практика показує, що нав'язливість в українських торговельних мережах завжди поруч з некомпетентністю. Спробуйте-но задати юному консультанту питання, на яке не можна відповісти за допомогою інформації з цінника.

Скажімо, як підключити ігрову приставку (або проектор), до монітора, в якому немає HDMI, а є лише VGA? Будь-які питання, що виходять за рамки очевидного, майже завжди виявляються непідйомним вантажем для "професійного" консультанта.

Це тому, що в подібних магазинах весь персонал змінюється занадто швидко - часом і працівник з тримісячним стажем вважається старожилом.

Та й магазин жорстко орієнтує насамперед на продажу - деталі вивчіите потім! У підсумку виходить те, що виходить - що-небудь дійсно корисне у консультанта дізнатися важко. А цінник прочитати усі ми можемо і самі.

Не дивно, що багато покупців перестали ставитися до інтернет-магазинів з недовірою, а в звичайні магазини заглядають лише для того, щоб помацати вибраний товар. Працівникам та власникам великих торгових мереж це рішуче не подобається.

Тільки от дуже схоже на те, що в гонитві за прибутком всупереч якості навчання персоналу вони цю гру вже програли ... А ви ще купуєте у звичайних магазинах електроніки?

417
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...