Приватбанк попередив своїх клієнтів про небезпечні SMS

ПриватБанк не надсилає своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів. Про це йдеться у заяві на сайті банку.
"ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток", - наголошують у фінустанові.
Там зазначають, що за останні дні служба безпеки банку зафіксувала випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів.
У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.
Повідомляється, що банк разом із операторами зв’язку вже заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції.
«За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя», - розповідають фінансисти.
Вони підкреслюють, що всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк веде «виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700».