Перша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.ua
Сайт твого села - останні новини, цікаві обговорення, корисна інформація

Список кандидатів в депутати до Городоцької сільської ради 2015 рік (по округах)

Список кандидатів в депутати до Городоцької сільської ради 2015 рік (по округах)

На чегргових місцевих виборах буде обрано 22 депутати до Городоцької сільської ради

ПрізвищаОкруг
A. Горук
А. Овсійчук
Н. Прокопчук
В. Тарасюк
П. Панасюк
1
А. Танчинець
Ю. Таргоній
О. Клічук
2
В. Михальцов3
О. Столярчук
Ж. Дудіна
П. Вівчар
4
Я. Чабан
С. Майструк
І. Козачок
5
С. Гначучин
Т. Чешук
6
О. Адамець
О. Піддубний
7
Ю. Демчук8
Н. Завала
С. Самчук
9
С. Овсійчук
Н. Сокальська
Л. Райчук
10
О. Прусова11
П. Гетманчук12
Н. Краснова13
М. Нишпоренко14
Н. Придальна
М. Радчук
В. Кушнірук
М. Джурик
15
А. Кобрин
Л. Співак
В. Кармазенко
16
А. Котяй
М. Костюк
В. Новак
М. Козачок
В. Тушкевич
17
В. Буднік
О. Якимчук
А. Пилипчук
М. Автомчук
М. Сидорчук
Я. Демчук
18
Р. Вікторчук
А. Чабан
19
В. Берест
О. Сергійчук
О. Чубок
В. Мелянюк
20
С. Ковальчук
А. Климчук
О. Рудь
21
М. Козачок
М. Кирильчук
П. Багнюк
К. Немтур
Ю. Мірач
22
1600
RSS
Як видно 6 претиндентів (В. Михальцов, Ю. Демчук, О. Прусова, П. Гетманчук, Н. Краснова, М. Нишпоренко), дочасно забезпечили собі місце в сільскій раді, так що по факту обирати будемо не 22 депутати, а 16.
валя чайка
21:00
По новому законодавству, якщо на окрузі один кандидат в депутати, то за цього кандидата має проголосувати більше 50 відсотків виборців данного округу.
АНАТОЛІЙ КОНОПУД
11:07
намалюють
Валя Чайка
00:29
Не маю сумніву, що намалювали.Адже частина членів комісії «перевірені роками художники ».
17:27
Чайка не має сумнівів, що намалювали бо, мабуть, і їй у свій час намалювали.
валя чайка
12:23
Між Вами і мною велика різниця-я не боюся відкрито і вільно висловлювати свою думку, а ви ховаєте свою морду у пушок.....І без кінця ОБМАНЮЄТЕ ЛЮДЕЙ…
валя чайка
12:18
Пані Марусю Ви зареєструйтеся під своїм іменем та прізвищем і пишіть тоді інформацію, яка перевірена.А гавкати тут не потрібно-бо Ви переплутали соціальну мережу з собачою будкою. Я не маю сумніву, що Кобрин переміг-але у нас в УКРАЇНІ-виграє не та людина за яку голосували люди, а ті люди, які потрібні владі.Всі в селі добре знають, що робилося до виборів: як роздавалася ковбаса, як розносили папірці на отримання земельних ділянок, як раптово почали робити дороги «нужним „кандидатам, як депутати бігали від будинку до будинку і роздавали обіцянки навіть забори людям і будинки допомогти добудувати,і т.д. і т.п. А мені пані Марусю не встидно йти по вулиці і по селі і дивитися людям в очі.А Вам Марусю встид не знайомий.І брехні, які Ви тут періодично під різними псевдонімами пишете-оце ваша заслуга перед людьми.
Про ковбасу як взнав, то а ж спочатку смішно стало, але потім і не дуже, ще є в нас люди які продаються за ковбасу виходить. Але на скільки мені відомо різниця між Кобрином та Леською приблизно 160 голосів, тому якщо ви знаєте хто брав ковбасу то знайте завдяки їм Лесь і перемогла.
валя чайка
12:38
Минулі вибори подібна ситуація була і зі мною.Спочатку по моїй пропозиції зареєструвалися кандидатами в депутати мої сусіди і я не подавала своєї кандидатури, а як тільки побачила голова, що я не реєструюся-то запросила мене в сільську раду і попросила, щоб я подала документи.Зі сторони голови це був «ЖЕСТ ДОБРОЇ ВОЛІ»-показати, яка ж ця жінка добра і чуйна.А на справді все не так-одного разу після виборів я випадково почула розмову в кабінеті землеміра: та краще, що вона(тобто я )пройшла, а ніж як би я не пройшла, а потім бігала кожний день у сільраду. Ця заява-фількіна грамота.Всі люди знають, хто підговорив цю людину таке писати, а тепер вона зрозуміла, з ким має справу.
АНАТОЛІЙ КОНОПУД
22:27
Депутат місцевої ради як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та член ради, здійснюючи депутатські повноваження, повинен дотримуватися таких правил депутатської етики (ст. 8):
1) керуватися загальнодержавними інтересами та інтересами територіальної громади чи виборців свого виборчого округу, від яких його обрано;
2) не використовувати депутатський мандат в особистих інтересах чи в корисливих цілях;
3) керуватися у своїй діяльності та поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності;
Зв'язок депутата з виборцями забезпечують кілька механізмів: 1) розгляд звернень виборців; 2) виконання доручень виборців; 3) особистий прийом виборців; 4) періодичне інформуванні виборців про свою діяльність; 5) звітування перед виборцями.
Депутату місцевої ради, так само як народному депутатові України кожний виборець може подати особисту пропозицію, заяву чи скаргу. Цей документ складають у довільній формі.
Іншою важливою формою зв'язку депутата з виборцями є виконання доручень виборців. У статті 17 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» визначено, що в країні діє інститут доручень виборців. Йдеться про те, що на зустрічах з депутатом виборці можуть покладати на нього вирішення питань, важливих для їхнього виборчого округу та громади загалом. Таке доручення, для виконання якого має вистачати повноважень місцевої ради, набуває сили, коли його підтримають більшість осіб, присутніх на зустрічі з депутатом. Якщо ж справа потребує фінансових витрат чи інших матеріальних ресурсів, то доручення депутат доводить до відома ради або її органів (закон не визначає форми такого «доведення», але, очевидно, це робиться у формі депутатського звернення). Обговоривши це питання, рада або відповідний орган ради приймає відповідне рішення і повідомляє про нього депутатові та громаді.
Інститут доручень — це нова форма зв'язку депутата з виборцями, яку можуть покладати на свого депутата протягом усього терміну дії його повноважень.
Як відомо, кожний депутат мусить особисто приймати виборців з тих питань, які належать до його компетенції. Таку особу закон зобов'язує визначити й оприлюднити дні, години та місце прийому громадян (не тільки своїх виборців). Така приймальня має працювати не рідше ніж раз на місяць. А не рідше ніж раз на півроку кожний депутат мусить інформувати виборців про роботу місцевої ради та її органів, про виконання місцевого бюджету, рішень ради і доручень виборців, планів і програм розвитку економічної, соціальної та інших сфер життя територіальної громади. Інститут інформування в Україні не формалізований, але, як правило, депутати роблять це через засоби масової інформації.
Кожний депутат місцевої ради має також періодично (щонайменше — раз на рік) звітувати перед виборцями округу й об'єднаннями громадян про свою роботу та роботу ради загалом.
Натомість у законі чітко визначено норми щодо самого процесу звітування:
1) про час і місце виступу зі звітом повідомляє сам депутат заздалегідь — не пізніше ніж за 7 днів;
2) цю інформацію можна оприлюднити через ЗМІ або в інший спосіб («інший спосіб» може бути формалізований на рівні локальних нормативних актів);
3) звіт має складатися з таких матеріалів:
• дані про діяльність депутата й ради та її органів, до яких його обрано;
• інформація про роботу депутата у виборчому окрузі;
• повідомлення про ухвали ради та її органів, про перебіг їх виконання, про особисту участь депутата в обговоренні, прийнятті таких ухвал та організації їх виконання;
• інформація про те, як депутат виконує доручення виборців свого округу;
4) кошти, потрібні для проведення звітів, виділяються з місцевого бюджету;
5) про підсумки зустрічі, на якій депутат звітував перед ви борцями, цей депутат повідомляє своїй раді та її виконавчим органам.
Звичайно, може трапитися й таке, що депутат не звітує перед виборцями, не відповідає на їхні звернення, не зустрічається з громадянами в дні прийому, не відвідує сесій ради, тобто не виконує своїх депутатських обов'язків. У такому разі законодавство передбачає відповідальність депутата місцевої ради перед виборцями, зокрема визначає конкретний механізм — процедуру відкликання. У статті 1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» вказано, що однією з підстав дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради є його відкликання.
Процедуру відкликання починають у тому разі, якщо є одна з таких підстав:
• порушення депутатом місцевої ради положень Конституції і законів України, що встановлено судом;
• пропуск депутатом місцевої ради протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів;
• невідповідність практичної діяльності депутата місцевої ради основним принципам і положенням його передвиборної програми.
Завантаження...