Тролейбуси в тренді. Новий графік руху тролейбусів в місті Рівне

Рух тролейбусів в місті Рівне з 1 березня 2015 року здійснюватиметься за таким графіком.
Робочі дні (випуск 62 тролейбусів):
1 маршрут «Мототрек-селище Ювілейне» - 12 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 9-10 хвилин, виїзд з депо 6:15, заїзд в депо 22:22.
2 маршрут «Льнокомбінат-Боярка» - 12 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:19, заїзд в депо 22:22.
3 маршрут «Мототрек - Залізничний вокзал» -13 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 3-6 хвилин, виїзд з депо 6:23, заїзд в депо 22:34.
4 маршрут «Мототрек-Льнокомбінат» - 1 тролейбус, інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 6:44, заїзд в депо 18:41.
6 маршрут «РЗВА-РЗТА» - 1 тролейбус, інтервал руху в пікові години 57 хвилин, виїзд з депо 6:53, заїзд в депо 18:37.
7 маршрут «Північний-Боярка» -12 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 4-10 хвилин, виїзд з депо 6:27, заїзд в депо 22:32.
9 маршрут «Мототрек-Північний» -1 тролейбус, інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 7:02 заїзд в депо 18:53.
10 маршрут «Мототрек-Автовокзал-сел. Ювілейне» - 10 тролейбусів,
інтервал руху в пікові години 6-9 хвилин, виїзд з депо 6:18 заїзд в депо 22:28.
Вихідні дні (випуск 45 тролейбусів):
1 маршрут «Мототрек-селище Ювілейне» - 9 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 12-14хвилин, виїзд з депо 6:25 заїзд в депо 20:57.
2 маршрут «Льнокомбінат-Боярка» - 8 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин , виїзд з депо 6:45 заїзд в депо 21:16.
3 маршрут «Мототрек- Залізничний вокзал» -12 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 3-6 хвилин, виїзд з депо 6:33 заїзд в депо 21:44.
7 маршрут «Північний-Боярка» - 9 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:54 заїзд в депо 21:44.
10 маршрут «Мототрек-Автовокзал-сел. Ювілейне» - 7 тролейбусів
інтервал руху в пікові години 9-12 хвилин, виїзд з депо 6:38, заїзд в депо 21:24.
ХТО ЗА ФЛЕШМОБ?, НІ МАРШРУТКА ТАК ТРОЛЕЙБУСАМ
Тролейбус ходить приблизно по такому графіку з с Городок:
1) 7-40
2) 7-50
3) 9-40
4) 10-40
Далі перерва
5) 13-50
6) 14-50
7) 15-50
8) 16-50
9) 17-50(цей рейс точно не знаю, можна уточнити вже в тролейбусі)
Якщо буде добрий наплив людей на цей маршрут(№6), то я думаю мажна буде написати лист- звернення в Тролейбусне Управління з проханнням внести корективи в графік руху тр №6 і продовжити його рух до 11-40 і 18-50.Для сГрородок було б ПРЕКРАСНО, якби тролейбус ходив до центру села(заповнеий був би гарантовано, особливо літом), технічно це трохи складнувато, але тих 7 чи 10 млн грн на новий міст, який суттєво нічого особливого не дав би жителям села, та пустити на цю справу, то я думаю наступні покоління дякували б як зараз дякують О, Насікайлу(бувшому директору РЗТА).
Буде нормальне завантаження маршруту, то можна буде звертатись в Тролейбусне управління(доречі якийсь Анатолій вже задавав питання по маршруту№6 в Книгу скарг Тролейбусного управління trolrivne.at.ua/gb/#sign).
від Ж\Д до фігури ~ 10,776м
від Ж\Д до центру ~ 11,365м
від Ж\Д до маг.Сова ~ 12,350м
від сови до кінцевої де розвертається ще ~ 762м
Відстань є приблизною, так як за основу взято середина дороги… (так як в нас є права і ліва строна, а також кільце)…
Таким чином, вартість проїзду застосована приватними перевізниками від м.Рівне до с.Городок, відповідно до таблиці розрахунку зональних внутрішньообласних тарифів складає:
0,30 грн. х 12,5 км (середина тарифної зони 10-15 км) = 3,75 грн.
3.75 грн. х 20 відс. (ПДВ) = 0,-75 грн.
3.75 грн. х 3 відс. (страховий збір) = 0,11 грн.;
Загальна вартість проїзду, яку повинен застосовувати перевізник (платник ПДВ): 3,75 грн. +0,75 грн. + 0,11 грн. = 4,61 грн.
Загальна вартість проїзду, яку повинен застосовувати перевізник (не платник ПДВ): 3,75 грн. + 0,11 грн. = 3.86 грн. Згідно зарашнього тарифу 0,40грн. можна вирахувати вартість… питання наші перевізники платники ПДВ чи на єдиному податку…
0,40 грн. х 12,5 км (середина тарифної зони 10-15 км) = 5,00 грн.
5,00 грн. х 20 відс. (ПДВ) = 1,00 грн.
5,00 грн. х 3 відс. (страховий збір) = 0,15 грн.;
Загальна вартість проїзду, яку повинен застосовувати перевізник (платник ПДВ): 5,00 грн. + 1,00 грн. + 0,15 грн. = 6,15 грн.
Загальна вартість проїзду, яку повинен застосовувати перевізник (не платник ПДВ): 5,00 грн. + 0,15 грн. = 5,15 грн.
Виникає питання: це вартість звідки і куди? за одну зупинку? за дві… три… чотири… з кінця в кінець???
і який страховий збір може бути, якщо вам ніхто не видає квитка?
Номер: 114
Дата: 19 березня 2015
УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови обласної державної адміністрації
19 березня 2015 року № 114
Дата оприлюднення: 27 березня 2015 року
Зареєстровано в Головному управлінні юстиції
у Рівненській області
25 березня 2015 року
за № 2/1148
Про затвердження тарифів на перевезення пасажирів
і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі
руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному
сполученні, для суб’єктів господарювання усіх форм власності
Відповідно до пункту 12 повноважень центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін і тарифів на окремі види продукції, товарів і послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»:
1. Затвердити тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні, для суб’єктів господарювання усіх форм власності, що додаються.
2. Вартість проїзду пасажирів автобусами міжміських внутрішньообласних і приміських маршрутів у межах тарифних зон визначається відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 25 травня 2006 року № 503 «Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 вересня
2006 року за № 1065/12939.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 15 травня 2014 року № 159 «Про затвердження тарифів на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні, для суб’єктів господарювання усіх форм власності», зареєстроване в Головному управлінні юстиції у Рівненській області 19 травня 2014 року за № 14/1133.
4. Управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Рівненської обласної державної адміністрації забезпечити оприлюднення цього розпорядження в установленому порядку.
5. Розпорядження набирає чинності після державної реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Рівненській області з моменту його оприлюднення.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови Рівненської обласної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.
Голова адміністрації В.Чугунніков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Рівненської обласної
державної адміністрації
19.03.2015 № 114
Зареєстровано в Головному управлінні юстиції
у Рівненській області
25 березня 2015 року
за № 2/1148
Тарифи на перевезення
пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху,
в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні,
для суб’єктів господарювання усіх форм власності
№
Найменування послуги
Одиниця
виміру
Тариф, гривень
1.
Перевезення пасажирів автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні
один
пасажиро-кілометр
0,40
2.
Перевезення автобусами багажу, дозволеного до провезення,
на відстань:
від 1 до 100 кілометрів
понад 100 кілометрів
1 місце багажу
1,00
1,50
Примітка. У тарифах не враховано податок на додану вартість, автостанційний збір за обов’язкові послуги, що надаються автостанціями пасажирам, та страховий платіж з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті.
Керівник апарату
адміністрації О.Корнійчук
Відповідь: Додатковий 1 тролейбус у будні дні, та один тролейбус у вихідні дні — графіки готові до запуску. Але Районна Рада не виділила грошей та замовлення на це, так що усі скрарги та пропозиції на рахунок тр.№6 — туди!
=============================
Сьогодні на сайті будуть скани листівок, що гуляють по Городку, скажу Вам ще те чтиво.
По радіо почув цікаву інф -Кличко «відкрив» 3 нових тролейбусні маршрути в Києві(займалась цим людина з його команди), так цей чоловік розказував, що спротив ішов з самої міськадміністрації(писали заключення на ці нові маршрути, що на них немає пасажироутворюючих точок).Так після запуску тролейбусів 70% пасажирів перейшли на ці маршрути.