Перша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.ua
Сайт твого села - останні новини, цікаві обговорення, корисна інформація

Тролейбуси в тренді. Новий графік руху тролейбусів в місті Рівне

Тролейбуси в тренді. Новий графік руху тролейбусів в місті Рівне

Рух тролейбусів в місті Рівне з 1 березня 2015 року здійснюватиметься за таким графіком.




Робочі дні (випуск 62 тролейбусів):

1 маршрут «Мототрек-селище Ювілейне» - 12 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 9-10 хвилин, виїзд з депо 6:15, заїзд в депо 22:22.

2 маршрут «Льнокомбінат-Боярка» - 12 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:19, заїзд в депо 22:22.

3 маршрут «Мототрек - Залізничний вокзал» -13 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 3-6 хвилин, виїзд з депо 6:23, заїзд в депо 22:34.

4 маршрут «Мототрек-Льнокомбінат» - 1 тролейбус, інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 6:44, заїзд в депо 18:41.

6 маршрут «РЗВА-РЗТА» - 1 тролейбус, інтервал руху в пікові години 57 хвилин, виїзд з депо 6:53, заїзд в депо 18:37.

7 маршрут «Північний-Боярка» -12 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 4-10 хвилин, виїзд з депо 6:27, заїзд в депо 22:32.

9 маршрут «Мототрек-Північний» -1 тролейбус, інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 7:02 заїзд в депо 18:53.

10 маршрут «Мототрек-Автовокзал-сел. Ювілейне» - 10 тролейбусів,

інтервал руху в пікові години 6-9 хвилин, виїзд з депо 6:18 заїзд в депо 22:28.


Вихідні дні (випуск 45 тролейбусів):

1 маршрут «Мототрек-селище Ювілейне» - 9 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 12-14хвилин, виїзд з депо 6:25 заїзд в депо 20:57.

2 маршрут «Льнокомбінат-Боярка» - 8 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин , виїзд з депо 6:45 заїзд в депо 21:16.

3 маршрут «Мототрек- Залізничний вокзал» -12 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 3-6 хвилин, виїзд з депо 6:33 заїзд в депо 21:44.

7 маршрут «Північний-Боярка» - 9 тролейбусів, інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:54 заїзд в депо 21:44.

10 маршрут «Мототрек-Автовокзал-сел. Ювілейне» - 7 тролейбусів

інтервал руху в пікові години 9-12 хвилин, виїзд з депо 6:38, заїзд в депо 21:24.

5049
RSS
Анатолій Конопуд
23:52
потрібно пустити тролейбус №6 до центру с.Городок і всі ціни стануть на свої місця.
Ліна
14:58
цікаво, а хто збудує лінію до центу?
Анатолій Конопуд
22:30
будувати є кому, потрібні кошти.Де їх взяти-це вже інше питання, було б у влади бажання робити це.За кошти вже писав-це новий міст, який потягне по сьогоднішних цінах10 чи 12, чи 15 млн грн ніхто не знає, бо перенесення…, проект перенесення…, там ще щось..., буд матеріали -яка ціна буде на момент будівництва, а скільки ще… Можливо «Азот»буде зацікавлений.Можливо якийсь транш можна отримати на це.Але, я думаю, що влада наша цим не буде займатись.Міст, який стоїть, я думаю він ще 2 рази стільки простоїть, потрібно тільки провести де-які укріп роботи(тис100грн ).Якщо буде будуватись ще міст до острова то тут все стає зрозумілим -«рускій мір»(потрібен «нормальний „підїзд туристам на “Неопланах» до готельного комплексу, щоб «поломлятись», ну а влада наша цьому завжди способствовала-для цього і тримають і допомагають триматись(голоси монашки дають завжди)).Одним словом час покаже.
Анатолій Конопуд
23:56
це транспорт майбутнього України(і Городка також)-екологія, економія…
Так давайте зробимо флеш-моб, нехай всы мешканцы Городка користуться тролейбусом, маршруткам бойкот, поїздять декількя днів пустими тоді зрозуміють, що ціни треба понизити, рівняни вже це довели масово перейшли на тролейбуси, або як варіант, електропоїзд, вартість квитка 3 грн.
ХТО ЗА ФЛЕШМОБ?, НІ МАРШРУТКА ТАК ТРОЛЕЙБУСАМ
N_KORN
09:25
ФЛЕШМОБ — ЦЕ ДУЖЕ ДОБРЕ.Я двома руками і ногами за флешмоб. Свою позицію потрібно показувати і відстоювати. Бойкотувати маршрутки центру села Городок то не складе великої проблеми. А от частині села Городка (Кургани) яким чином бойкотувати? Дуже далека відстань як до тролейбуса так і дизеля. Ці жителі стали заручниками. Але робити щось потрібно.Під лежачий камінь вода не тече.
11:23
ФЛЕШМОБ — в нашому селі, це вже щось))
Анатолій Конопуд
10:35
я з кінця минулого року користуюсь тролейбусом. Необхідно звертатись в управління, щоб тролейбуси ходили довше і в суботу ,і неділю.
10:42
Так як би частіше був рух тролейбусів і люди знали точний графік, повірте багато людей би їхало і точно це економічніше
Анатолій Конопуд
11:06
графік є (через 1 год з великою перервою на обід 11-00 — 14-00 і останній тролейбус в 16-50), це не дуже добрий графік(він виробився «еволюційно» з огляду на попит на тролейбус( 3-5 років тому рейс часом віз декілька людей). були балачки про закриття маршруту з економічних причин.Зараз я думаю ситуація може кардинально змінитись(по 6 грн до Фігури на Морозівці це забагато якщо ще врахувати, що їздить декілька членів сімї щодня).
N_KORN
11:09
О котрій годині вранці 1-ий тролейбус відправляється з Городка? Вся сім«я їздить на роботу до міста… платити по 7 грн надто накладно… простіше за 2 грн доїхати до фігури, а там пересісти на тролейбус…
Анатолій Конопуд
15:16
тролейбус 1,5грн- це по нинішних мірках копійки.Зїздити в Рівне на авто це 3л дизпалива=85 грн.Маршрутка, якщо по 7 грн 2-3 людини не складно порахувати ск буде в місяць грн.
Тролейбус ходить приблизно по такому графіку з с Городок:
1) 7-40
2) 7-50
3) 9-40
4) 10-40
Далі перерва
5) 13-50
6) 14-50
7) 15-50
8) 16-50
9) 17-50(цей рейс точно не знаю, можна уточнити вже в тролейбусі)
Якщо буде добрий наплив людей на цей маршрут(№6), то я думаю мажна буде написати лист- звернення в Тролейбусне Управління з проханнням внести корективи в графік руху тр №6 і продовжити його рух до 11-40 і 18-50.Для сГрородок було б ПРЕКРАСНО, якби тролейбус ходив до центру села(заповнеий був би гарантовано, особливо літом), технічно це трохи складнувато, але тих 7 чи 10 млн грн на новий міст, який суттєво нічого особливого не дав би жителям села, та пустити на цю справу, то я думаю наступні покоління дякували б як зараз дякують О, Насікайлу(бувшому директору РЗТА).
22:49
на літній період потрібно продовжити рух, це було б дійсно прекрасно
Анатолій Конопуд
15:25
для студентів та школярів (по відповідному квитку)0,5 вартості=0,75грн.Ну і мажна буде просити, щоб тролейбус їздив у вихідні дні-сб і нд.Це дуже перспективний вид транспорту по всіх показниках(в РІвному це вже зрозуміли).Нам повезло(с.Городок), що бувший директор РЗТА зробив таке діло, нам його потрібно вдосконалити для своїх потреб, аби влада чула тільки людей(або обирати таку владу яка буде служити людям, а не ...).
N_KORN
15:56
Дуже дякую! Буду певно корегувати їздки, бо 5 разів на тиждень =14грн а ще по місту… на заробітну плату бюджетника жирнувато… в нас же тільки перевізники хочуть їсти хліб з маслом… решта хай перебиваються… моралі «0».
20:54
Принципово перейшов на проїзд тролейбусом. До речі графік руху тролейбуса тут obus.at.ua/index/marshrut_6/0-222 В наведеному вище графіку є помилки перший маршрут в 7.42 (трохи запізно хвилин би на 15 раніше) і через 10 хв. другий а в вечері останій в 17.19 тож з роботи добиратись більш менш добре, правда тролейбус забитий. А тепер декілька слів про маршрутки і «подорожчання». Дурять та обкрадають нас давно. Щоб не бути голослівним наведу такий приклад.Вартість проїзду в приміських маршрутах визначається по кілометражу до «подорожчання» за 1 км.було 30 коп. після стало 50 коп., а тепер рахуйте від центра Городка до Луцького кільці 6.2 км відповідно вартість проїзду мала бути 2 грн. до «подорожчання», а платили 4грн. зараз має бути 3,1 грн. ну максимум 3.5грн., а є 6 грн. Ось і рахуйте на скільки нас кожен день дурять.
21:35
Тепер декілька ідей щодо руху тролейбусів.Перше навів в попередньому коментарі відносно відправлення першого рейсу з Городка.Оскільки їде два тролейбуси то перший краще щоб відправлявся в 7.20- 7.30 тоді люди встигали на роботу на 8.00 і ще маленьке доповнення оскільки дальше їздить один тролейбус то перший міг би їхати не до РЗВА а по 10 маршруту тобто до Мототреку (Він однаково переходить на інший маршрут)Вигода для людей очевидна. Друге: Взагалі введення нового маршруту Мототрек-Городок з двома — трьома тролейбусами на маршруті.Враховуючи будівництво приміського автовокзалу на Луцькому кільці такий маршрут рано чи пізно буде (хотілося б раніше)Затрат на такий маршрут ніяких.а вигоди для людей очевидні. Третє тут уже звучало — це продовження маршруту №6 до центру Городка.Тут певні затрати будуть.Коли будувалась тролейбусна лінія проектом було передбачено рух до Азоту, тож якщо добре пошукати старий проект та відкоригувати його, а сільрада з своєї сторони профінансувала виконання робіт (Гранд який не будь під цей проект можна виграти, не кожен день проектуються екологічний вид транспорту на селі) Четверте.але мабуть основне відновлення руху тролейбусів в вихідні дні та добавлення кількість тролейбусів на маршруті 3 шт мінімум тоді інтервал руху буде приблизно 20 хв. Скажете фантастика, а я скажу ні потрібна бажання сільради (Звернення до всіх інстанцій, участь у грандах та інше) та небайдужість громади (до речі не тільки Городка, а Ставок, Обарова)
Можна продовжити рух тролейбуса номер 6 до залізничного вокзалу, зараз з жд добратися на Ювілейний без пересадок не можливо, а так і нам добре і жителям Рівного думаю такий маршрут сподобався б.
Анатолій Конопуд
22:06
я думаю, якщо найближчим часом не буде хочаб 1/2 наповнення тролейбуса в с.Городок(РЗТА) то це все фантазії, хоча хороші.
Анатолій Конопуд
22:11
для «АЗОТ» тролейбус я думаю теж дуже вигідний, це також може бути використано(частина фінансування будівництва лінії).
21:17
Щодо продовження маршруту до Азоту то це мало ймовірно, наскільки я знаю там були проблеми з мостами (необхідна реконструкція) та й під горб зимою тролейбус не виїде потрібно змінювати ухил. А от при реконструкції шлюза біля монастиря непогано було б передбачити можливість проїзду тролейбусу і кінцеву зупинку зробити біля монастиря. Вигоди очевидні -ближче до Курганів.в вихідні дні багато людей їде до монастиря, можливість побудувати розворотне кільце (там місця багато, якщо звичайно вже комусь тихцем не віддано), бо в центрі щоб побудувати розворотне кільце необхідно буде знести генделик та частину скверу, а це вже з розділу фантастики.
21:28
Другий день їду першим тролейбусом в місто забитий під саму завязку, особливо сьогодні (добавились школярі) в першому Обарові люди залишились на зупинці.Та й останій з міста також нормально завантажений, правда оскільки немає кондуктора то їде довше ніж вранці.(квитки продає водій).
Анатолій Конопуд
22:23
чому О.Насікайло вирішив провести тролейбусну лінію до РЗТА в с.Городок-через економічні чинники(возити автобусами робочих було невигідно).На «Азот» возять робочих також автобусами… З горбом-проблема тримати його зимою «чистим» і посипати піском(аналогічно на підйомі від РЗВА).Розворот в центрі села получиться(кільця непотрібно).Все вирішується і робиться -були б кошти і бажання…
Буде нормальне завантаження маршруту, то можна буде звертатись в Тролейбусне управління(доречі якийсь Анатолій вже задавав питання по маршруту№6 в Книгу скарг Тролейбусного управління trolrivne.at.ua/gb/#sign).
Марина
23:02
А як ви собі уявляєте, щоб по тому, вже і так під низом розібраному мосту ще тролейбуси пустити? Спочатку треба під мостом оновити опори, а то ще і під маршруткою колись завалиться.До речі, чи сільський голова колись проходила під мостом і бачила, що там коїться? Наверх страшно подивитись! Все, що можна було, розібрали. Плити, пісок тощо…
Воля
10:01
О, Марино, дуже актуальні питання.Я хочу додати, що пісочок «тирили»«щирі патріоти», що вельми вболівають за неньку Україну, ще й у білий день.Нікому тут не гикається? На рахунок ціноутворення-всі питання задають водіям маршрутки, а вони ж ніяким чином не вирішують такі питання, бо є найманими працівниками.Чому питань немає до власників(наскільки мені відомо перевізник-Гетманчук)? Нехай сільська рада викличе до себе перевізника, він дасть обгрунтовану відповідь, а її, в свою чергу, доведуть до відома громади.
Патріот
10:36
Цілком з Вами згідний, не є проблема дізнатися хто зруйнував міст достатньо пройтися по дворам та подивитися в кого виложені доріжки з плит що тримають основу мосту. І зразу цих людей можна притягнути до відповідальності, (нарахунок піску що вкрали нічого не вийде не знайдуть, але хто плити брав той і пісок тягнув).
Марина
19:33
Я дуже часто проходжу під тим мостом, то коли їде транспорт, аж страшно робиться. Міст трясеться, сиплеться. А, як я чула, що на фарбу двох кольорів, якими пофарбували той міст, виділені великі кошти. А з цих коштів фарба коштує десь десяту частину. Значить, і тут обман. Хтось вже собі в кишеню поклав, а можна було підремонтувати того моста. Це також треба в майбутньому новому голові Сільської Ради взяти до уваги, а то ще колись, їдучи маршруткою, провалимось прямо на поїзд.
Анатолій Конопуд
21:25
на рахунок вартості проїзду в маршрутках, то необхідно дочекатись нових тарифів на 1 км дороги, тим хто зацікавлений, поміряти відстань від автостанції біля з/д вокзалу в м.Рівне і до тролейбусногго кільця в с.Городок, Фігури на Морозівці, центру села і на Кургани(з допомогою автомобільного одометра).Викласти ці відстані на сайт в інтернет(щоб всі були вкурсі) і тоді буде видно правильність вартості проїзду в маршрутці, ну а тоді уже…
11:20
від Ж\Д до кільця тролейбусного в с.Городок ~ 10,251м
від Ж\Д до фігури ~ 10,776м
від Ж\Д до центру ~ 11,365м
від Ж\Д до маг.Сова ~ 12,350м
від сови до кінцевої де розвертається ще ~ 762м
Відстань є приблизною, так як за основу взято середина дороги… (так як в нас є права і ліва строна, а також кільце)…
Анатолій Конопуд
22:38
тепер потрібна розцінка на 1км маршруту і все стане зрозумілим і прозорим — чого і добиваємось!
Олена Кужель
13:03
Розінка вже є. Тариф на проїзд затверджений Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 19.03.2015 року №114, зареєстрованого в управлінні юстиції 25.03.2015 року №2/1148. Вартість проїзду 0,40 грн. за 1 км. дороги, з врахуванням ПДВ 0,48 грн. Проте маршрутчики цього ніби то не знають, та інформації до пасажирів не доносять, і користуються необізнаністю населення. їхала ні вихідних у Городок з Рівного від Луцького кільця (відстань ~ 6 км.), 0,48*6=2,88 грн. Плачу 3 грн., а водій каже що вартість 6 грн. ( я принципово заплатила 3 грн., посилаючись на розпорядження). Вважаю що зі свавіллям маршрутчиків необхідно боротись, поінформувати населення на місцях, розвісити оголошення про відстані між зупинками та вартість. Не хочуть працювати прозоро та справедливо, на їх місце знайдуться інші.
Анатолій Конопуд
09:28
потрібно писати звернення (чим більше ...)у відповідні органи.
123
12:53
От напиши та збери підписи, та надішли документ у відповідні органи. А строчити в інтернеті кожен може.
Анатолій Конопуд
13:47
в першу чергу, я думаю, це стосується тих хто користується цим транспортом, це їх інтерес і за них хтось ходить і вирішувать їхні проблеми не буде.Допомогти можна.
N
16:38
і що з того… написали звернення… зібрали підписи… отримали від ОДА відповідь, що неправомірно… зробили розрахунок нам скільки і по чому...і все… хто має порядок навести?.. відписалися, а ви собі воюйте з перевізниками сам на сам…
Анатолій Конопуд
17:03
якщо не буде ніяких звернень, значить все ок, всі довольні і всім довольні, так? Звичайно, що скоріш всього, що воно на первах так і буде, але є закон переходу кількості в якість, який діє безвідказно, питання часу.Як писав один чоловік«борітеся -поборете».Всі питання які є в нашому житті(житті с/р)вони не вирішаться всі і відразу(тим більше, коли цього нехотять), але… Потрібно діяти спільно(єден поляк), учитись це робити, адже ми громада, яка тут облаштовує собі життя, а не надіятись на когось(доброго дядю, який всім зробить добре), повинні самі обєднуватись і…
Анатолій Конопуд
17:05
є ще така контора як ТЗПС.Діє безвідмовно(із свого досвіду).
N
17:13
з свого гіркого досвіду можу сказати, що це зробити дуже важко… наші люди дуже важкі на підйом…
Анатолій Конопуд
17:17
під лежачий камінь вода не тіче.Якщо нічого не робить -то і нічого само собою не зміниться.Нам випало така…
N
17:29
Тариф трохи не так рахують… на наше (громади села Городок)звернення до голови ОДА… ОДА дала відповідь: ось витяг з даного листа: Колективне звернення жителів с.Городок Рівненського району від 02.03.2015 №КО-317/-15 стосовно підвищення вартості проїзду на автобусному маршруті “Рівне-Городок” розглянуто управлінням спільно з департаментом економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації… Відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 25.05.2006 №503 “Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування” зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 21.09.2006 за №1065/12939 тарифна вартість (для приміських та міжміських маршрутів) встановлюється шляхом множення по кілометрового тарифу на відстань від початку маршруту до середини тарифної зони.
Таким чином, вартість проїзду застосована приватними перевізниками від м.Рівне до с.Городок, відповідно до таблиці розрахунку зональних внутрішньообласних тарифів складає:
0,30 грн. х 12,5 км (середина тарифної зони 10-15 км) = 3,75 грн.
3.75 грн. х 20 відс. (ПДВ) = 0,-75 грн.
3.75 грн. х 3 відс. (страховий збір) = 0,11 грн.;
Загальна вартість проїзду, яку повинен застосовувати перевізник (платник ПДВ): 3,75 грн. +0,75 грн. + 0,11 грн. = 4,61 грн.
Загальна вартість проїзду, яку повинен застосовувати перевізник (не платник ПДВ): 3,75 грн. + 0,11 грн. = 3.86 грн. Згідно зарашнього тарифу 0,40грн. можна вирахувати вартість… питання наші перевізники платники ПДВ чи на єдиному податку…

Олена
20:26
якщо взяти нинішній тариф 0,40 грн., тоді
0,40 грн. х 12,5 км (середина тарифної зони 10-15 км) = 5,00 грн.
5,00 грн. х 20 відс. (ПДВ) = 1,00 грн.
5,00 грн. х 3 відс. (страховий збір) = 0,15 грн.;
Загальна вартість проїзду, яку повинен застосовувати перевізник (платник ПДВ): 5,00 грн. + 1,00 грн. + 0,15 грн. = 6,15 грн.
Загальна вартість проїзду, яку повинен застосовувати перевізник (не платник ПДВ): 5,00 грн. + 0,15 грн. = 5,15 грн.
Виникає питання: це вартість звідки і куди? за одну зупинку? за дві… три… чотири… з кінця в кінець???
і який страховий збір може бути, якщо вам ніхто не видає квитка?
Олена
20:40
Чим передбачений страховий платіж? і чи дійсно він є обов'язковим, чи добровільним?
N
09:01
Я з Вами згідна, що питань більше ніж відповідей… думаю страховий збір, можна закладати якщо є наявність квитка, оскільки їх в природі в Городоцьких маршрутках ніколи не було, то цей збір можна відкинути, а рахують від початку маршруту до середини тарифної зони (10+15)/2=12,5км, ніхто не рахує км між зупинками… це певно перевізники самі собі корегують як їм збрендить… головне щоб в кишені прибутків не поменшало… адже відповідь в кінці листа була такою:… При надходженні скарг від громадян щодо неправомірності підвищення вартості проїзду на автобусних маршрутах з перевізниками, які їх обслуговують, проводиться роз’яснювальна робота та попереджаються стосовно дотримання умов договору про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, в частині дотримання затверджених тарифів.
Олена
11:21
і ще один нюанс, якщо взяти типовий вигляд квитка на проїзд, затвердженого відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 25.05.2006 №503 “Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування” zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1065-06, там все таки враховується відстань проїзду: до 5 км.- де середина тарифної зони 2,5; від 5 до 10 км. — середина 7,5; від 10 до 15 км. — середина 12,5; і т.д. Відповідно тариф 0,40 грн. множиться на 2,5…7,5….12,5, залежно від того яку відстань їде пасажир. Якщо взяти наприклад відстань від Луцького кільця і центр Городка ~ 6 км., тоді 0,40 грн.* 7,5 = 3,00грн., з ПДВ це буде 3,60 грн., а не 6,00грн. як вимагають перевізники.
N
14:47
Та я згідна, що все робиться тільки на користь перевіз-ників… в нашій країні всі норовять забратися до звичайного українця в кишеню і поправити свої діла за його (звичайної людини) рахунок… це найпростіший спосіб…
N
16:55
Анатолій Конопуд
21:09
сьогодні їхав тролейбусом №6(польським)- все як у нормальних людей(Європі): комфортно просторо, а не як в тих маршрутка не сісти нормально, не пройти нормально, а як переповнена, то це просто знущання над людською гідністю- так возити людей.
123
11:09
Видавник: Рівненська обласна державна адміністрація
Номер: 114
Дата: 19 березня 2015

УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови обласної державної адміністрації
19 березня 2015 року № 114
Дата оприлюднення: 27 березня 2015 року
Зареєстровано в Головному управлінні юстиції
у Рівненській області
25 березня 2015 року
за № 2/1148
Про затвердження тарифів на перевезення пасажирів
і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі
руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному
сполученні, для суб’єктів господарювання усіх форм власності
Відповідно до пункту 12 повноважень центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін і тарифів на окремі види продукції, товарів і послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»:
1. Затвердити тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні, для суб’єктів господарювання усіх форм власності, що додаються.
2. Вартість проїзду пасажирів автобусами міжміських внутрішньообласних і приміських маршрутів у межах тарифних зон визначається відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 25 травня 2006 року № 503 «Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 вересня
2006 року за № 1065/12939.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 15 травня 2014 року № 159 «Про затвердження тарифів на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні, для суб’єктів господарювання усіх форм власності», зареєстроване в Головному управлінні юстиції у Рівненській області 19 травня 2014 року за № 14/1133.
4. Управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Рівненської обласної державної адміністрації забезпечити оприлюднення цього розпорядження в установленому порядку.
5. Розпорядження набирає чинності після державної реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Рівненській області з моменту його оприлюднення.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови Рівненської обласної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.
Голова адміністрації В.Чугунніков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Рівненської обласної
державної адміністрації
19.03.2015 № 114
Зареєстровано в Головному управлінні юстиції
у Рівненській області
25 березня 2015 року
за № 2/1148
Тарифи на перевезення
пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху,
в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні,
для суб’єктів господарювання усіх форм власності

Найменування послуги
Одиниця
виміру
Тариф, гривень
1.
Перевезення пасажирів автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні
один
пасажиро-кілометр
0,40
2.
Перевезення автобусами багажу, дозволеного до провезення,
на відстань:
від 1 до 100 кілометрів
понад 100 кілометрів
1 місце багажу
1,00
1,50
Примітка. У тарифах не враховано податок на додану вартість, автостанційний збір за обов’язкові послуги, що надаються автостанціями пасажирам, та страховий платіж з обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті.
Керівник апарату
адміністрації О.Корнійчук
N
15:02
Сьогодні дали відповідь, щодо додаткового тролейбуса в будні дні та у вихідні:
Відповідь: Додатковий 1 тролейбус у будні дні, та один тролейбус у вихідні дні — графіки готові до запуску. Але Районна Рада не виділила грошей та замовлення на це, так що усі скрарги та пропозиції на рахунок тр.№6 — туди!
Так давайте всі разом хто їздить зранку 6 тролейбусом вийдемо біля «будинку офіцерів» та дружно прийдем під РДА на пивзаводі, і запитаємо чому вони тянуть з цим.
Анатолій Конопуд
22:12
з якимись плакатами чи брязкальцями.
Анатолій Конопуд
16:14
в ефірі т/к Рівне 1 голова спілки перевізників України В.Демчук повідомив, що з 1 червня ц.р.буде запроваджено касові апарати в марутних таксі.Я думаю, що це буде крок вперед по наведенню порядку в перевезенні пасажирів в маршрутних таксі.
Не вірю, я тому В.Демчук, але якщо встаки встановлять та ця система запрацює, я зміню свою думку.
=============================
Сьогодні на сайті будуть скани листівок, що гуляють по Городку, скажу Вам ще те чтиво.
Анатолій Конопуд
13:37
їхав із зайомим, розговорились за маршрутки(ціни на проїзд), дійшли думки, що все це кришується чиновниками(спільна з власниками маршрутів вигода).
По радіо почув цікаву інф -Кличко «відкрив» 3 нових тролейбусні маршрути в Києві(займалась цим людина з його команди), так цей чоловік розказував, що спротив ішов з самої міськадміністрації(писали заключення на ці нові маршрути, що на них немає пасажироутворюючих точок).Так після запуску тролейбусів 70% пасажирів перейшли на ці маршрути.
Загрузка...