Перша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.ua
Сайт твого села - останні новини, цікаві обговорення, корисна інформація

Цінники у магазинах: обман, якому ми довіряємо

Цінники у магазинах: обман, якому ми довіряємо

Усі ми хочемо купити дешевше, отримавши більше. Це бажання використовують магазини всього світу, використовуючи декілька простих прийомів, що допомагають продавати більше. Ось деякі з них.

Завищена ціна спочатку. Коли ви йдете між рядами з товарами, першими будуть лежати товари з більшим цінником. Побачивши пляшку коньяку за тисячу гривень, а трохи далі – пляшку вже за чотириста, покупці часто віддають перевагу другому варіанту. Навіть не підозрюючи, що таке облаштування – навмисне.

Прийом "не для бідних". Разом з тим, якщо ціна не настільки велика, то більшість покупців візьмуть з полиці не дешевший, а саме дорожчий товар. Усе залежить від того, як саме це облаштувати. Коли на дорожчому ціннику написано «Преміум», а поруч полиця «Соціальні товари», багато відвідувачів магазину навіть не задумуючись потягнуться за преміум-версією. Особливо коли її ціна відрізняється від соціальної на тридцять або трохи більше відсотків.

Насправді ж якість преміуму та соціальної групи тут однакова – уся різниця лише в упаковці та подачі. Ніхто не любить відчувати себе бідним. Тим більше – показувати свою фінансову неспроможність на публіці. Отож, нас підштовхують до покупки дорожчого товару. А ми йдемо на це, бо боїмося сміху чи осуду інших покупців за надто «дешевий» вибір. Тут має місце ще одна особливість – якщо поруч на полицю поставити не два, а три практично однакові товари з різною ціною, поведінка людей змінюється.

Найчастіше купують товар з середнім цінником, сподіваючись, що за якістю він кращий, аніж найдешевший. Дорожчий цінник стимулює до покупки лише 10% покупців. Та і це ще не все.

Місце зустрічі змінити можна. Для збільшення прибутку використовується й розташування товарів – ви навряд чи знайдете усе необхідне у одному закутку магазину. Найчастіше молоко тут буде знаходитись якнайдалі від хлібу, ковбаса та м'ясо – від макаронів та круп. Розділення типових покупок цілеспрямоване – поки ви пересуваєтесь по залу, до корзинки неодмінно впаде щось непередбачене попереднім списком.

Ще один засіб виманювання грошей – прикасова зона та кавові автомати при виході. На касі знаходяться товари так званої «імпульсивної» групи – жуйки, невеликі цукерки та шоколад, презервативи та пакетики з кавою. Усе це коштує не досить дорого, щоб зосередитись на економії, та й часто поруч з нами – діти, які випрошують у батьків «оцю невеличку шоколадку». Кавовий автомат на виході ставить крапку у психологічній війні – втомившись від біганини по залу, ви з більшою охотою придбаєте трохи кави чи чаю.

Ось так, нехитрими прийомами, заснованими на психології покупців, наші магазини збільшують прибутки. Чи можна вважати це обманом? І так, і ні. Адже усі ми йдемо на це добровільно.

761
RSS
Нет комментариев. Ваш будет первым!
Загрузка...