Перша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.uaПерша соціальна мережа на селі - gorodok.rv.ua
Сайт твого села - останні новини, цікаві обговорення, корисна інформація
70mao
0

70mao

З таким рішенням можна звертатись у всі інстанції (сільськогосподарська інспекція, управління ДАБІ, відділ містобудування, архітектури та будівництва РДА, управління земельних ресурсів та інші) про нецільове використання земельної ділянки.Нехай заплатять пару штрафів.
Рішення правильне, але чому винос газопроводу не передбачено проектом реконструкції шлюза. А так необхідно розробити ще один проект, відповідно отримати дозвіл на виконання будівельних робіт. І саме головне це відтермінує виконання реконструкції шлюза, оскільки спочатку потрібно виконати винос газопроводу.
Другий день їду першим тролейбусом в місто забитий під саму завязку, особливо сьогодні (добавились школярі) в першому Обарові люди залишились на зупинці.Та й останій з міста також нормально завантажений, правда оскільки немає кондуктора то їде довше ніж вранці.(квитки продає водій).
Щодо продовження маршруту до Азоту то це мало ймовірно, наскільки я знаю там були проблеми з мостами (необхідна реконструкція) та й під горб зимою тролейбус не виїде потрібно змінювати ухил. А от при реконструкції шлюза біля монастиря непогано було б передбачити можливість проїзду тролейбусу і кінцеву зупинку зробити біля монастиря. Вигоди очевидні -ближче до Курганів.в вихідні дні багато людей їде до монастиря, можливість побудувати розворотне кільце (там місця багато, якщо звичайно вже комусь тихцем не віддано), бо в центрі щоб побудувати розворотне кільце необхідно буде знести генделик та частину скверу, а це вже з розділу фантастики.
Є помилки в графіку руху тролейбусу відправлення з Городка в 7.41(перший) та сотаній з РЗВА відправляється в 17.19 передостанній в 16.22 (приблизно)
Тут крім людей, повинна сказати своє слово і сільрада вона в першу чергу повинна захищати права мешканців та контролювати перевізників що надають «послуги» з перевезення (які машини на маршруті їздять.а які брали участь в тендері, чи не порушується графік руху ,«подорожчання» проїзду, вартість проїзду від реального кілометражу та інше).Хоча і самі люди повинні займати більш активнішу позицію та вимагати від чиновників відпрацьовувати свою зарплату.
Тепер декілька ідей щодо руху тролейбусів.Перше навів в попередньому коментарі відносно відправлення першого рейсу з Городка.Оскільки їде два тролейбуси то перший краще щоб відправлявся в 7.20- 7.30 тоді люди встигали на роботу на 8.00 і ще маленьке доповнення оскільки дальше їздить один тролейбус то перший міг би їхати не до РЗВА а по 10 маршруту тобто до Мототреку (Він однаково переходить на інший маршрут)Вигода для людей очевидна. Друге: Взагалі введення нового маршруту Мототрек-Городок з двома — трьома тролейбусами на маршруті.Враховуючи будівництво приміського автовокзалу на Луцькому кільці такий маршрут рано чи пізно буде (хотілося б раніше)Затрат на такий маршрут ніяких.а вигоди для людей очевидні. Третє тут уже звучало — це продовження маршруту №6 до центру Городка.Тут певні затрати будуть.Коли будувалась тролейбусна лінія проектом було передбачено рух до Азоту, тож якщо добре пошукати старий проект та відкоригувати його, а сільрада з своєї сторони профінансувала виконання робіт (Гранд який не будь під цей проект можна виграти, не кожен день проектуються екологічний вид транспорту на селі) Четверте.але мабуть основне відновлення руху тролейбусів в вихідні дні та добавлення кількість тролейбусів на маршруті 3 шт мінімум тоді інтервал руху буде приблизно 20 хв. Скажете фантастика, а я скажу ні потрібна бажання сільради (Звернення до всіх інстанцій, участь у грандах та інше) та небайдужість громади (до речі не тільки Городка, а Ставок, Обарова)
Принципово перейшов на проїзд тролейбусом. До речі графік руху тролейбуса тут obus.at.ua/index/marshrut_6/0-222 В наведеному вище графіку є помилки перший маршрут в 7.42 (трохи запізно хвилин би на 15 раніше) і через 10 хв. другий а в вечері останій в 17.19 тож з роботи добиратись більш менш добре, правда тролейбус забитий. А тепер декілька слів про маршрутки і «подорожчання». Дурять та обкрадають нас давно. Щоб не бути голослівним наведу такий приклад.Вартість проїзду в приміських маршрутах визначається по кілометражу до «подорожчання» за 1 км.було 30 коп. після стало 50 коп., а тепер рахуйте від центра Городка до Луцького кільці 6.2 км відповідно вартість проїзду мала бути 2 грн. до «подорожчання», а платили 4грн. зараз має бути 3,1 грн. ну максимум 3.5грн., а є 6 грн. Ось і рахуйте на скільки нас кожен день дурять.
По проекту має бути новий міст з шлюзом регулятором, ближче до монастира (орієнтовна вартість 7 млн.).Проект проходить експертизу. А півмільйона грн. на ремонт старого — гроші на вітер.